luni, 17 mai 2010

Imagini de la protest

Iată mai jos şi imagini de la protestul de azi împotriva micşorării indemnizaţiei pentru creşterea copilului. A fost un protest făcut pe o vreme câinoasă care probabil i-a făcut pe unii să renunţe la ideea de a mai ieşi în stradă. La ora 12 când am ajuns acolo ploua, mărunt e drept, dar bătea şi vântul. Când am plecat, după două ore şi ceva, nu-mi mai simţeam mâinile de frig şi tremuram.

Protestul a fost inedit. În loc de fluiere şi goarne s-au folosit jucărioare zornăitoare. Iniţial s-a mers pe ideea de a nu face prea mult zgomot pentru a nu-i speria pe micuţii aduşi de părinţi la protest în cărucioare sau în braţe. Spre final o parte din cei prezenţi n-au mai rezistat nevoii de a scanda ceva şi de a face un pic de gălăgie. Am strigat de la „Cu borduri şi săli de sport, vom creşte copiii în cort" la "Am muncit, am cotizat, nu-i pomană de la Stat” şi apoi „furăcioşii, mincinoşii” şi huiduieli pe fundal.

Delegaţia care a intrat în Minister s-a întors după o oră, din care nu mai puţin de 20 de minute a trebuit să aştepte pe la uşi cu toate că din delegaţie au făcut parte persoane cu notorietate precum Cristina Pocora şi Lavinia Şandru (sau poate tocmai de aia!). Rezultatul discuţiilor a fost incert. Cei din minister nu ştiu efectiv ce decizie să ia, aşteaptă probabil un semn de sus, un semn de la Băsescu însuşi, ca să se decidă oficial ce să facă cu această indemnizaţie. Cam aşa merg lucrurile în România la ora actuală, acesta e sentimentul meu. Toate se fac după pofta ce-o pofti locatarul de la Cotroceni.
















Cutia cu "cadouri" pentru guvernanţi:


































































Şi pregătirile: )




































3 comentarii:

Amahya spunea...

bravos! mi-ar fi placut sa fiu si eu acolo. Sper ca scrisoarea sa aiba un efcet bun... speranta... moare ultima!

Anonim spunea...

Da, protestul e bun, numai ca indemnizatiile pentru copii nu sunt chiar cea mai buna solutie. O solutie care sa tina cont de interesele femeilor ar fi facilitati pentru cresterea copiilor, ca ele sa revina la serviciu la cat mai scurt timp dupa nastere. In felul acesta, cariera lor este afectata pe termen lung.

Iata un nou blog care pare foarte feminist:
http://7000ani.blogspot.com/

Iosif spunea...

Interesant articolul si sunt de acord cu cei care scriau '' Am muncit am cotizat, nu-i pomana de la stat ''
Problema este ca dupa umila mea parere cred ca daca nu se iau aceste masuri drastice, tara noastra va suferi enorm in maxim 6 luni. Macar odata sa fim si noi uniti si la bine si la greu. Aruncati o privire in toata europa sa vedeti ce masuri sa-au luat si in restul tarilor din UE.
Si ei nu sunt intr-o situatie asa dezastruoasa ca Romania !
In rest numai bine si salutari cu respect tuturor !