luni, 30 noiembrie 2009

Bărbate ..."Nu ies eu din vorba ta/ Că tu ştii politica"

Maneaua scoasă acum câteva zile de Guţă şi Roxana Prinţesa Ardealului pentru sprijinirea lui Traian Băsescu ne arată cam care mai sunt raporturile între sexe în familiile de manelişti.
Femeia e, se pare, subordonată total bărbatului. Nu iese din cuvântul lui, votează după cum i se dictează şi sărbătoreşte făcându-i bărbatului nişte grătare, după votare (aşa e rima).
Nu e rău pentru politicieni, dacă femeile sunt menţinute într-o stare de supuşenie, dacă nu facem nimic să schimbăm mentalităţile tradiţionale, munca de convingere se poate duce doar cu jumătate din alegători, cei de sex masculin.

(Roxana Printesa Ardealului)
Sa vezi barbate sa vezi
Pe Basescu am sa-l votez
Pe Basescu am sa-l votezzzz
Nu ies eu din vorba ta
Ca tu stii politicaaaa
Ca tu stii politica

/.../
Barbate dupa votare
Am sa-ti fac niste gratare
Am sa-ti fac niste gratareee


Un comentariu:

skortzy spunea...

Pai nu zice preotul in timpul Slujbei pentru Sfanta Taina a Cununiei ca femeia trebuie sa asculte tot timpul de barbat? Parca chiar o pune sa promita ca nu va iesi din cuvantul lui :)

Manelistii stie...